maandag 15 oktober 2012

Before i die

Sommige dingen moet je gewoon gedaan hebben voor je dood gaat. Nu ga ik een lijstje maken met dingen die ik graag nog wil doen in mijn even, ze zijn vast niet allemaal haalbaar maar dromen mag! Toch? ;)


Jup, een walk-in closet lijkt me écht geweldig. En dan ook een volle! Nu vind ik zelf al dat ik aardig wat kleren en schoenen heb, maar ik heb er gewoon nooit genoeg van. Dus als ik ooit een huis in mijn bezit krijg dat groot genoeg is voor een walk-in closet dan zal ik zeker mijn kans grijpen.


Of ik deze stap ook echt ooit zal durven zetten weet ik niet, maar ik vind rood haar echt ontzettend mooi. Misschien dat áls ik het doe, dat ik dan niet voor knalrood kies, maar wat donkerder bruin rood.


Wanneer ik klaar ben met mijn studie, of misschien zelfs tijdens een stage zou ik graag naar Afrika gaan om de mensen daar te helpen. Ik vind dat wij het hier in Nederland zo goed hebben dat we best iets kunnen doen voor de mensen die helemaal niets hebben. 


Met deze ben ik eigenlijk al bezig! Mijn haar is al best lang, maar ik wil het gewoon graag heel lang hebben. Omdat ik het mooi vind, maar stiekem ook gewoon om een keer heel lang haar te hebben (en mensen daar jaloers mee maken, ghehe).


Shoppen zonder budget is echt mijn ultieme droom. Misschien is het wat materialistisch, het lijkt me echt super vet! En natuurlijk noodzakelijk om die walk-in closet te vullen ;)


Niet zo zeer shoppen, maar naar New York gaan überhaupt lijkt me geweldig! Helaas is het niet goedkoop.. Nog even sparen dus. 

Eigenlijk zijn er nog véél meer dingen die ik nog ontzettend graag wil doen, maar dan zou deze post te lang worden. 

3 opmerkingen:

  1. Ik wil wel met je shoppen in New York!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar blijft je volgende post nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award, kijk voor meer informatie op mijn blog!

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen