maandag 15 oktober 2012

Let me introduce myself

Hey daar!
Ja.. Ook ik heb het gedaan. Een blog beginnen.
Ken je dat gevoel dat je iets leuks mee maakt, iets moois ziet, of iets geweldigs bedenkt dat je met de rest van de wereld wilt delen? Ik wel. Ik bedacht me hoe fijn het zou zijn deze dingen te kunnen delen op een blog, dus hier ben ik. Met mijn blog.
Het zou best kunnen dat helemaal niemand dit gaat lezen, behalve mijn lieve vriendinnetje Kim dan, die mij (eventueel onbedoeld) aangezet heeft tot het beginnen van deze blog.
Maar laat ik mezelf eens voorstellen!
Ik ben Dide, een 17 jarig meisje. Ik studeer Pedagogiek aan de Hogeschool Utrecht in Amersfoort, dat is waar ik mij in het dagelijks leven voornamelijk mee bezig houd. Maar natuurlijk is dat niet het enige, ik teken en schilder graag, luister veel muziek, doe leuke dingen met leuke mensen en ik ben gék op nagellak.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten